bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته اول مهر ماه را متعادل مثبت توصیف کرد و درباره نماد‌های پیشتاز این هفته گفت: پیش‌بینی می‌شود که نماد شرکت‌های کامودیتی‌محور، به طور خاص نماد فلزات اساسی از بازدهی قابل قبولی برخوردارخواهند شد.

پیش‌بینی بورس در هفته نخست مهر ماه ۱۴۰۲/ پیشتازی احتمالی کامودیتی‌ها در این هفته

گروه بانک و بورس- سعید ترکاشوند؛ «سعید امیر شاه‌کرمی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته نخست مهرماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: بازار سهام در این هفته با توجه به شاخص‌هایی مانند افزایش قیمت کامودیتی‌ها در بازار‌های جهانی و همچنین تثبیت نرخ ارز در کانال‌های ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان، روند متعادل مثبتی را تجربه خواهد کرد.


این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: این روند شتاب چندانی ندارد و باید منتظر انتشار گزارش فصلی و یا ماهانه شرکت‌های کامودیتی‌محور ماند؛ پس از آمدن این گزارش‌ها، بازار سهام بر اساس کم و کیف آن‌ها جهت‌گیری لازم را اتخاذ خواهد کرد.


وی همچنین درباره نماد‌های پیشتاز این هفته بازار بورس هم گفت: با توجه به نکات مذکور، پیش‌بینی می‌شود که نماد شرکت کامودیتی‌محور، به طور خاص نماد فلزات اساسی در هفته اول مهرماه بازدهی قابل قبولی برخوردار خواهند شد.

پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: