bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی را اقدامی مهم در جهت تحریم ناپذیری صنعت گاز ایران دانست.

بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی صنعت گاز ایران را تحریم ناپذیر کرد

گروه نفت و انرژی بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «قاسم ساعدی» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی توسط مهندسان ایرانی اظهار کرد: دولت سیزدهم با استفاده از توان بومی توانست بر تحریم‌های اقتصادی غلبه کند و اقدام مهمی همچون بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی را رقم بزند.


این عضو کمیسیون انرژی همچنین ادامه داد: بهره برداری از این فاز پیام‌های سیاسی مهمی برای جهانیان داشت. با این اقدام، ایران به دنیا نشان داد که تحریم‌ها نمی‌توانند مانع پیشرفت صنایع نفت و گاز بشوند و این صنایع را تحریم‌ناپذیر کرد. دولت سیزدهم با بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی با اتکا به توان داخلی، به جهانیان نشان داد که اقتدار جمهوری اسلامی خدشه‌ناپذیر است.


وی تصریح کرد: بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی یک امر پایه بوده و به ما کمک می‌کند که در زمینه‌های مختلف از جمله نفت، گاز و معادن توانمندی‌های بیشتری را از خود به نمایش بگذاریم. استفاده از این فاز دستاورد بزرگی برای ایران محسوب می‌شود. یکی از نتایج مثبت این امر آن است که متخصصان داخلی به توان و تخصصی دست یافته‌اند که می‌توانند از آن در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی بهره ببرند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: