bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
«خاندوزی» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به صحبت‌های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون اعتبارزدایی از اسناد عادی، گفت: تداوم این چالش مشکلات بسیار زیادی را در اعمال سیاست‌گذاری در حوزه‌های مسکن و مالی ایجاد خواهد کرد؛ لذا، وزارت اقتصاد بر اعتبارزدایی از اسناد عادی تاکید دارد.

تاکید ویژه دولت بر اعتبارزدایی از اسناد عادی/ وزارت اقتصاد خواهان اجرایی شدن مصوبه مجلس است+ فیلم

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به اظهارات حجت الاسلام و المسلمین «صادق آملی لاریجانی» پیرامون اعتبارزدایی از اسناد عادی به بازارنیوز گفت: صحبت‌های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره این موضوع، اظهار نظری کاملاً درستی بوده و به نظر ما بیاناتی که مقام معظم رهبری در مورد اعتبارزدایی از اسناد عادی فرمودند صراحت داشت که از باب مصلحت هم ادامه این روشی که اسناد عادی از اعتباری هم‌تراز و هم رتبه با اسناد رسمی کشور برخوردار باشند، نباید ادامه پیدا کند.


وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین افزود: تداوم این چالش مشکلات بسیار زیادی را در اعمال سیاست‌گذاری در حوزه‌های مسکن و مالی ایجاد خواهد کرد؛لذا، وزارت اقتصاد بر اعتبارزدایی از اسناد عادی تاکید دارد. این اصرار به این معناست که در مراجع قانونی که سند رسمی وجود دارد، آن سند مورد استناد محاکم قضایی قرار بگیرد.


وی همچنین در خصوص ابطال اسناد قدیمی هم گفت: در نامه ارسال شده به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت امور اقتصادی و دارایی پیرامون ابطال اسناد قدیمی هیچ گونه موضع‌گیری خاصی نداشته بود؛ تصمیم‌گیری برای این موضوع باید به هر ترتیبی که مصلحت است توسط مراجع قانونی تعیین تکلیف شود. اصرار ما بر اجرایی شدن مصوبه مجلس شورای اسلامی و خاتمه مراحل آن در حوزه مجمع تشخیص مصلحت نظام است.


مشروح گفته‌های خاندوزی را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: