bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
بازارنیوز خبر می‌دهد؛
شهرداری منطقه ۱۹ با انتشار اطلاعیه‌ای، ساخت خانه‌هایی با متراژ ۲۵ متری در این منطقه توسط اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران را تکذیب کرد.

ساخت مسکن ۲۵ متری در تهران تکذیب شد

گروه راه و مسکن بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ صبح امروز (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) خبرگزای ایسنا در گفتگویی با «خشایار باقرپور» مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران از ساخت واحد‌های ۲۵ متری در منطقه ۱۹ تهران خبر داد. خبرنگار بازارنیوز جزئیات این واحد‌های مسکونی را از شهرداری این منطقه جویا شد، اما روابط عمومی آن منطقه با انتشار اطلاعیه‌ای ساخت مسکن با این متراژ را تکذیب کرد.


اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۹ بدین شرح است: پیروانتشار خبری در روز دوشنبه مورخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ در بخش اقتصادی خبرگزاری ایسنا با عنوان " اولین رونمایی از مسکن ۲۵ متری" در منطقه ۱۹ شهرداری تهران، به نقل از اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران، بدینوسیله روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ به منظور تنویر افکار عمومی توضیحاتی را به شرح ذیل به اطلاع شهروندان می‌رساند:"مدیریت شهری منطقه ۱۹ ضمن حمایت از هرگونه طرح تامین مسکن در قالب ضوابط، مقررات شهرسازی و معماری به اطلاع می‌رساند؛ اتحادیه مورد اشاره تاکنون هیچ گونه اقدامی برای دریافت مجوز‌های قانونی و پروانه‌های ساخت و ساز انبوه از معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۱۹ با مشخصات بیان شده انجام نداده و در این خصوص با مدیریت شهری ارتباطی نداشته است.


ضمنا طی پیگیری از مدیریت موقوفات مروی، درباره عقد قرارداد احتمالی با اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران یا سرمایه گذار مرتبط، مشخص شد اقدامی در این راستا انجام نداده است.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: