bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
رئیس صنف جایگاه داران سوخت عرضه بنزین ۸ هزار تومانی در جایگاه‌‎های سوخت را تکذیب کرد.

تکذیب بنزین ۸ هزار تومانی/ کارت سوخت بنزین آزاد هست، اما بنزین سوپر نیست

گروه نفت و انرژی بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ اخیراً در فضای مجازی خبری منتشر شده بود مبنی بر این که قرار است از ابتدای تیر ماه سال ۱۴۰۲، قیمت هر لیتر بنزین ۸ هزار تومان شود.


این در حالی است که در طول ۶ ماهه اخیر، یعنی از اواخر سال قبل و ماه آغازین سال ۱۴۰۲، این موضوع دائماً از سوی وزیر نفت، معاونان او، سخنگوی اقتصادی دولت و حتی نمایندگان عضو کمیسیون انرژی و همچنین برنامه و بودجه تکذیب شده است.


«اسدالله قلی زاده» رئیس صنف جایگاه داران سوخت در گفتگو با بازارنیوز پیرامون عرضه هر لیتر بنزین با قیمت ۸ هزار تومان اظهار کرد: در حال حاضر در هیچ یک از جایگاه‌های کشور، بنزین با این نرخ فروخته نمی‌شود و تاکنون هم هر زمانی که صحبت از گران شدن به میان آمده، مسئولان دولتی به سرعت آن را تکذیب کردند.


رئیس صنف جایگاه داران همچنین درباره کمبود کارت‌های سوخت در جایگاه‌های بنزین هم گفت: چنین مسئله‌ای صحیح نیست و اکنون در سراسر جایگاه‌های کشور کارت‌های سوخت بنزین آزاد وجود دارد، اما با این حال باید منتظر ماند و دید که مسئولان وزارت نفت چه تصمیمی برای سرنوشت این نوع کارت‌ها اتخاذ خواهند کرد.


وی همچنین درباره عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌ها و محدودیت‌های اعمال شده برای آن توضیح داد: اکنون نزدیک به چند سال است که عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌ها محدود شده و در جایگاه‌ها فقط از بنزین معمولی استفاده می‌شود.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: