bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷

معرفی جدیدترین سرلاک عروس هلندی در بازار

طوطی‌ها جزو محبوب‌ترین پرندگان با گونه‌های بسیار زیبا و متنوع مانند: طوطی خاکستری آفریقایی، آمازون، ماکائو، عروس هلندی و … هستند که به‌عنوان حیوان خانگی طرفداران زیادی دارند.

زمانی که از این پرندگان به‌عنوان دوست و همدم استفاده می‌کنید، تا از تنهایی در آیید؛ باید بهترین‌ها را برای رشد و سلامتش از قفس و وسایل سرگرمی گرفته تا انواع خوراکی‌، مکمل، ویتامین و سرلاک تهیه کنید.

لذا در این محتوا قرار است به‌صورت خلاصه‌ شما را با سرلاک‌هایی که برای تغذیه و زنده ماندن جوجه عروس هلندی نیاز است، آشنا کنیم و بدانیم که چه نوع سرلاکی برای عروس هلندی بخریم؟ خوشحال می‌شویم برای بهبود رشد و سلامتی دوست پردارتان مطالعه‌ی ۳ دقیقه‌ای این راهنما را از دست ندهید.

معرفی جدیدترین سرلاک عروس هلندی در بازار

 

جدیدترین و پرفروش‌ترین برندهای سرلاک عروس هلندی در بازار کدامند؟

از مهمترین منابع تغذیه جوجه عروس هلندی، سرلاک است. چرا که ترکیبات موجود در سرلاک‌ها به رشد بهتر جوجه و زنده ماندن آن کمک می‌کند.

در بازار انواع سرلاک‌های جدید از برندهای خارجی و ایرانی وجود دارد، که انتخاب از بین این همه نمونه، کاری دشوار است.

به همین دلیل چند برند پرطرفدار بازار را معرفی می‌کنیم تا برای انتخاب سرلاک مناسب جوجه طوطی خود دچار سرگیجه نشوید.

معرفی لیستی از برندهای جدید و پرفروش سرلاک جوجه عروس هلندی:

  1. برند Versele Laga که ساخت کشور بلژیک بوده و تمام نیازهای جوجه عروس هلندی را برطرف می‌کند.

سرلاک طوطی سانان ورسلاگا شامل: سرلاک a19 و سرلاک a21 است که از بدو تولد جوجه قابل استفاده است.

این سرلاک تمامی استانداردهای تولید را دارد. از ترکیبات و مواد افزودنی مفید مانند: پروتئین، فسفر، کلسیم، منیزیم، سدیم، محتوای چربی و ویتامین C، B2، اسید فولیک، D3 و … تشکیل شده است.

  1. سرلاک هاگن که از محصولات پرطرفدار برای تغذیه پرنده‌هایی مثل: فنچ، قناری و پرنده‌های کوچک (مرغ عشق، طوطی برزیلی، عروس هلندی و …) است.

این سرلاک محصول کشور کانادا است. یکی از ویژگی‌های بارز این سرلاک، قابلیت عالی هضم آن توسط پرندگان است. این موضوع باعث می‌شود که جوجه‌ها به خوبی این سرلاک را هضم کنند و به رشد ایده‌آل برسند.

  1. سرلاک طوطی سانان سیتاکوس برند اسپانیایی که مناسب برای گونه‌های پرندگان کوچک و متوسط مانند: عروس هلندی، مرغ عشق، کاکادوهای کوچک و … است.

دو ماده اصلی تشکیل دهنده‌ی این سرلاک روغن پالم و میوه‌ی پاپایا است.

انواع سرلاک سیتاکوس عبارت است از:

  • سرلاک مینی سیتاکوس
  • سرلاک پروتئین سیتاکوس
  • سرلاک انرژی سیتاکوس
  • سرلاک درمانی سیتاکوس

معرفی جدیدترین سرلاک عروس هلندی در بازار

مهمترین نکاتی که برای انتخاب سرلاک مناسب طوطی باید بدانید

در انتخاب سرلاک مناسب باید چند فاکتور را در نظر بگیرید که شامل موارد زیر می‌شود:

  • سرلاک بهترین غذایی است که می‌توانید به انواع طوطی‌ها، کاکادو، مرغ عشق، عروس هلندی و ملانژ بدهید. بنابراین حتما اصل بودن سربرگ و همچنین تاریخ انقضای آن را بررسی کنید.
  • هنگام تهیه و خرید سرلاک دقت کنید تا سرلاکی که متناسب با دوست پردارتان است خریداری نمایید. زیرا درصد مواد به کار رفته در سرلاک برای هر پرنده متفاوت است؛ پس نباید یک سرلاک را برای چند نوع پرنده استفاده کرد.
  • در بازار برندهای تقلبی و غیراصل سرلاک به وفور یافت می‌شود که باعث ایجاد تفاوت قیمتی زیاد می‌شود؛ لذا برای اینکه سرتان کلاه نرود، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد خرید کنید.

سرلاک مناسب عروس هلندی

پرنده‌های زینتی و آوازخوان مانند: مرغ عشق، طوطی خاکستری، ماکائو، عروس هلندی و … حس خوب و زیبایی را به فضای خانه می‌بخشند.

به همین دلیل شاهد خرید و فروش زیاد آن‌ها هستیم. شاید در این بین خیلی از شماها دوست دارد یک پرنده خانگی مثل طوطی عروس هلندی داشته باشد. پس باید بدانید که تغذیه و رشد طوطی مهم است.

هر جوجه عروس هلندی برای رشد نیاز به تغذیه مناسب دارد که متداول‌ترین آن استفاده از سرلاک از یک روزگی تا مستقل شدن آن بوده که حاوی مقدار زیادی پروتئین، ویتامین و مواد معدنی است.

بیان شد در بازار برندهای خارجی و ایرانی زیادی وجود دارد که شاید انتخاب را برایتان سخت کند.

بنابراین به‌صورت مختصر جدیدترین برندهایی مانند: سرلاک ورسلاگا، هاگن، سیتاکوس و … را معرفی کردیم.

همچنین گفتیم که هنگام خرید سرلاک جوجه عروس هلندی به اصل و تقلبی بودن، تاریخ انقضا و نوع سرلاک مناسب برای دوست پردارتان توجه نمایید، زیرا سرلاک نامناسب باعث به خطر انداختن سلامت طوطی شما می‌شود.

امیدواریم این محتوا اطلاعات کامل و مفیدی را در خصوص انتخاب سرلاک مناسب جوجه عروس هلندی در اختیارتان قرار دهد.

 

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: