bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو ضمن تاکید بر پاسخگو بودن خودروسازان در قبال تعویق زمان تحویل برخی خودرو‌ها، مسدودی پیامک‌های تبلیغاتی متقاضیان را به عنوان علت تاخیر در ارسال پیامک‌های فراخوان به آنها معرفی کرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ اسفند در روز‌های میانی خود قرار دارد، اما گزارش‌های ارسال شده از سوی مخاطبان بازارنیوز حاکی از آن است که برخی خودرو‌هایی که قرار بود در بهمن ماه به آن‌ها تحویل داده شود، هنوز به طور کامل واگذار نشده و برای برخی افراد حتی تا به حال  پیامک فراخوان هم ارسال نشده است.

متقاضیان خودرو‌های سامانه یکپارچه بخوانند/ مسدودی پیامک‌های تبلیغاتی، علت تاخیر در ارسال پیامک‌های فراخوان
«مهدی تقدسی» مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در گفتگو با بازارنیوز پیرامون علت عدم ارسال پیامک و یا تحویل خودرو‌ها در زمان مقرر اظهار کرد: علت این موضوع را باید از خودروسازان پیگیری کرد، زیرا این امکان وجود دارد که تولید آن مدل اتومبیل بنابر دلایل مختلفی به تعویق افتاده باشد.


مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در پاسخ به این سوال که آیا تعویق در تحویل خودرو در زمان مقرر خود تخلف محسوب می‌شود یا خیر، گفت: این موضوع محسوب نمی‌شود، زیرا احتمال می‌رود که برای برخی افراد پیامک فراخوان ارسال شده، اما به هر دلیلی پیامک هنوز به دست آنها نرسیده باشد.


وی تصریح کرد: در حال حاضر صرفاً امور مربوط به اعلام فراخوان ثبت نام خودرو‌ها بر عهده سامانه یکپارچه است؛ مسائل مرتبط با تحویل بر عهده خودروسازان قرار دارد. احتمال دارد که در فرایند پاسخگویی خودروسازان به تعهدات خود در سامانه یکپارچه خودرو، تولید یک نوع اتومبیل زودتر از برنامه صورت بپذیرد و به تبعیت از آن، موعد تحویل  اتومبیل مد نظر هم زودتر انجام شود، اما از سوی دیگر این امکان هم وجود دارد به دلیل عقب ماندگی در تولید، موعد تحویل  آن خودرو به تعویق بیفتد.


تقدسی در پاسخ به سوالی پیرامون نظارت وزارت بر تعهدات ایجاد شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو، گفت: نظارت بر این موضوع بر عهده وزارت صمت است، اما این گمان هم می‌رود که از اساس هیچ تاخیری رخ نداده باشد، بلکه به دلیل بسته بودن پیامک‌های تبلیغاتی برخی از متقاضیان، پیامک فراخوان برای آن‌ها ارسال نشده باشد.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: