bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
«درویشیان» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور با اشاره به عملکرد دستگاه‌های دخیل در امر مبارزه با کالای قاچاق، گفت:مقابله جدی با این مسئله از جمله اقدامات موثری است که دولت سیزدهم از همان روز‌های نخست آغاز به کار خود، به شکل کاملاٌ جدی آن را در دستورکار خود قرار داده است.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ حجت الاسلام «حسن درویشیان» رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور در گفتگو با بازارنیوز پیرامون اقدامات دستگاه‌های دخیل در امر مبارزه با کالای قاچاق در سطح عرضه و همچنین بازرسی‌های صورت گرفته از عملکرد آن‌ها اظهار کرد: در این بخش تعدادی از نهاد‌های ذی‌ربط با این موضوع از جمله دستگاه انتظامی، سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین مراجع قضایی کشور اقدامات خوبی را در قبال کشف اجناس غیرقانونی و همچنین برخورد با عرضه کنندگان آن‌ها داشته‌اند.

مبارزه با کالای قاچاق، دستور کار جدی دولت سیزدهم+ فیلم
رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور تاکید کرد: مقابله جدی با این مسئله از جمله اقدامات موثری است که دولت سیزدهم از همان روز‌های نخست آغاز به کار خود، به شکل کاملاٌ جدی آن را در دستورکار خود قرار داده است.


وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در امور مرتبط به مبارزه با قاچاق کالا اشکالات ساختاری متعددی وجود دارد که بخشی از آن مربوط به قوانین موجود در این حوزه می‌شود. دولت برای حل این مسئله لوایح مانند ساماندهی کولبران را به مجلس ارسال کرده است.


مشروح گفته‌های درویشیان را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

 


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: