bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
امانی در واکنش به تخلفاتی که در حوزه بلیط اتوبوس‌های بین شهری رخ می‌دهد، اعلام کرد که مردم گزارش بدهند تا برخورد کنیم.

گروه راه و مسکن بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ با توجه به افزایش هزینه سفر‌های ریلی و هوایی، استقبال مردم به اتوبوس برای سفر‌های بین شهری افزایش یافته و همین امر موجب شده تا تخلفاتی در خصوص بلیط‌ فروشی‌ها انجام دهد.

یکی از این تخلفات، خرید ظرفیت بلیط‌ها در سایت‌های بلیط فروشی و فروش دستی آن‌ها و همچنین سوارکردن مسافر بین راهی برای درآمد بیشتر است. بدین صورت که مسافر برای خرید بلیط به سایت مراجعه می‌کند و با ظرفیت پر اتوبوس مواجه می‌شود، اما وقتی به پایانه می‌رود، می‌بیند که اتوبوس چندین صندلی جای خالی دارد.

متخلفین از همان پایانه اقدام به فروش ظرفیت صندلی‌های خالی با قیمت بالاتر می‌کنند و این اتفاق در طول مسیر هم رخ می‌دهد. یکی از مشکلاتی که به این علت ایجاد می‌شود، افزایش زمان سفر، به دلیل توقف‌های زیاد اتوبوس برای پیاده و سوارکردن مسافرهاست. به عنوان مثال، یکی از مخاطبان بازارنیوز مطرح می‌کند که اخیرا، یکی از شرکت‌های اتوبوسرانی، مسافت شیراز به تهران را  12 ساعت اعلام کرده اما به دلیل بروز این تخلفات، طی مسافت حتی به 16 ساعت هم رسیده است.

داریوش امانی، معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در واکنش به پیگیری این تخلف توسط خبرنگار بازارنیوز، تاکید کرد که مردم باید این موارد را به سامانه جامع ۱۴۱ که تدارک دیده شده گزارش دهند تا با متخلفین برخورد صورت گیرد.

مشروح صحبت‌های امانی را در زیر مشاهده می‌کنید:



پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: