bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته پایانی فروردین‌ماه را متعادل دانست و تک سهم‌های بازار را به عنوان پیشتازان این هفته بورس معرفی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «احمد اشتیاقی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته پایانی فروردین ماه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که بازار سهام در این هفته به دلیل شرایط سیاسی روزهای اخیر و همچنین ظرفیت‌های بالقوه آن برای رشد، روند متعادلی را تجربه خواهد کرد.

پیش‌بینی بورس در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳/ یکه‌تازی تک سهم‌ها در این هفته
این کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به این سوال که این شرایط تعادلی مثبت  است یا منفی، گفت: در حال حاضر نمی‌توان سمت و سویی قطعی را برای این امر عنوان کرد، زیرا این امکان وجود دارد که عدد شاخص کل در این هفته با تغییر منفی ۵ هزار و یا حتی مثبت ۵ هزار همراه شود.


وی تصریح کرد: نکته مسلمی که اکنون در بازار وجود دارد این است که در این ایام پول جدیدی به بازار تزریق نمی‌شود و با توجه به این که اکنون سهام شرکت‌ها در وضعیت ارزنده‌ای قرار دارد، فروشنده چندانی هم در سطح بازار حضور ندارد.


اشتیاقی در پایان پیرامون نماد‌های پیشتاز این هفته بازار سهام هم گفت: انتظار می‌رود که در این هفته تک سهم‌های بازار به ویژه گروه‌های ساختمانی از بازدهی خوبی را در مقایسه با سایر نماد‌ها تجربه کنند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: